دسته بندی نشده

سئو چیست و چه اهمیتی دارد

سئو چیست

احتمالاً صدها بار شنیده اید که سئو (SEO) یک ابزار بازاریابیِ دیجیتالیِ حیاتی است. اما آیا واقعاً می دانید سئو چگونه کار می کند؟ حتی اگر درک اولیه ای از آنچه که مستلزم آن است داشته باشید، ممکن است هنوز درک کاملی از این فرآیند پیچیده و چندوجهی نداشته باشید. در ادامه به پاسخ این سوال که سئو چیست و چرا مهم است می پردازیم.

سئو پس از طراحی سایت درخواست می شود که مراحلی تخصصی خود را داشته و برای سئوی سایت خود نیاز به یک متخصص دارید.

اما قبل از هر چیز به اینکه سئو چیست و چرا مهم است می پردازیم.

سئو چیست؟

سئو از عناصر متعددی تشکیل شده است، و دانستن اینکه آنها چیستند و چگونه کار می کنند، برای درک اینکه چرا سئو بسیار مهم است، کلیدی است.

به طور خلاصه، سئو بسیار مهم است زیرا باعث می شود وب سایت شما بیشتر دیده شود و این به معنای ترافیک بیشتر و فرصت های بیشتر برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان است.

عناصر حیاتی و اصلی بازاریابی سئو چیست؟

کلید واژه ها (Keywords)

روزهایی که کلمات کلیدی تنها تکنیک مهم در سئو بودند، گذشته است، اما این بدان معنا نیست که آنها هنوز حیاتی نیستند. تفاوت در این است که امروزه کلمات کلیدی باید به خوبی مورد تحقیق و بررسی قرار گیرند، با دقت انتخاب شوند و در محتوای شما با احتیاط استفاده شوند تا اثربخش باشند.

روزهایی که کلمات کلیدی تنها تکنیک سئو مهم بودند، گذشته است، اما این بدان معنا نیست که آنها هنوز حیاتی نیستند. تفاوت در این است که امروزه کلمات کلیدی باید به خوبی مورد تحقیق و بررسی قرار گیرند، با دقت انتخاب شوند و در محتوای شما با احتیاط استفاده شوند تا اثربخش باشند.

اما دقیقاً کلمات کلیدی چیست؟ کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که مشتریان بالقوه برای یافتن محتوای آنلاین از آنها استفاده می کنند و سپس برندها می توانند برای ارتباط با مشتریان احتمالی که به دنبال محصولات و خدمات آنها هستند، استفاده کنند.

تحقیق عبارت های کلیدی در سئو

هنگام انجام تحقیق کلمات کلیدی، مهم است که به دنبال مواردی باشید که دارای نرخ جستجوی بالا و رقابت کم هستند و کلمات کلیدی دم کوتاه (مانند سگ)، کلمات کلیدی دم بلند (مانند توله سگ های تریر برای فروش) و کلمات کلیدی محلی (مانند توله سگ برای فروش در بوستون) برای کار بر روی محتوای شما. همراه با کلیدواژه اصلی یا اولیه، باید کلمات کلیدی ثانویه و ثالثی نیز داشته باشید زیرا همچنان ارزشی برای کسب و کار شما دارند.

در نهایت، از کلمات کلیدی برای بهینه سازی (سئوی) تمام عناوین، URL ها و سایر عناصر سئوی درون صفحه خود استفاده کنید (در ادامه در مورد آن بیشتر…)

محتوا (Content)

محتوا بخش مهمی از سئو است زیرا وسیله ای است که برای دستیابی و جذب مخاطب از آن استفاده می کنید. دانستن زاویه خود و ایجاد محتوای مناسب ضروری است.

امروزه محتوا باید آموزشی، اما همچنین جالب، مرتبط و قابل اشتراک گذاری باشد. محتوا به اشکال مختلف ارائه می شود، از جمله:

  • محتوای صفحه وب
  • فیلم
  • وبلاگ ها (راه اندازی وبلاگ خود برای تمرین آسان است!)
  • اینفوگرافیک
  • پادکست ها
  • فهرست ها
  • راهنمای چگونه
  • کاغذهای سفید و کتاب های الکترونیکی
  • پست های شبکه های اجتماعی
  • لیست های محلی

سئوی خارجی چیست؟

سئو خارجی از صفحه شامل شیوه های بهینه سازی خارجی است که به جای روی آن، دور از سایت شما اتفاق می افتد.

تکنیک اصلی مورد استفاده برای سئوی خارج از صفحه، ایجاد بک لینک است، زیرا بک لینک های با کیفیت به سایت شما از سایت های خارجی به موتورهای جستجو می گوید که سایت شما با ارزش و با کیفیت است که به ایجاد اعتبار کمک می کند.

سئوی محلی چیست؟

سئوی محلی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند زیرا افراد بیشتری از دستگاه های تلفن همراه برای جستجو استفاده می کنند. این روزها، 60٪ از همه جستجوها در یک دستگاه تلفن همراه انجام می شود و تقریبا نیمی از این جستجوها دارای هدف محلی هستند.

بنابراین، فرض کنید شما صاحب یک رستوران هستید، سپس سئوی محلی اطمینان حاصل می کند که وقتی مردم منطقه شما به دنبال بهترین رستوران های شهر می روند، با سایت شما روبرو می شوند.

در کنار استفاده از کلمات کلیدی محلی، سایر بهترین روش‌های سئوی محلی شامل ادعای فهرست‌های فهرست راهنما، ایجاد صفحات مکان خاص برای سایت شما، و ایجاد صفحات برای کسب و کار شما (همچنین صفحات درگاهی نیز نامیده می‌شود) در فهرست راهنمای محلی Google برای کسب‌وکار من و Google Maps است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *